Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Βιβλιο επισκεπτων

Ο καιρός

SOCIAL NETWORK

Αναγνώστες

Blog Archive

Καλώς ήρθατε στο προσωπικό μου blog

Αυτό το blog δημιουργήθηκε τόσο για να εκφράσω τις απόψεις μου σε διάφορα θέματα όσο και να γίνει ένας διάλογος πάνω σε αυτές απο όλους εσάς.
Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009
Την παραίτηση του υπέβαλε ο υφυπουργός Εσωτερικών Ντίνος Ρόβλια στον Πρωθυπουργό η οποία έγινε δεκτή. Στην υπόνοια και μόνο οτι ο υφυπουργός ζήτησε μεταθέσεις στρατιωτικών και αστυνομικών παραιτήθηκε. Αυτή είναι μια μεγάλη διαφορά μεταξύ του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Είχαμε δει τον Καραμανλή ως πρωθυπουργό ΟΧΙ μόνο να μην ζητάει την παραίτηση των υπουργών του, αλλα να τα κουκουλώνει κιόλας !!!

Η δήλωση του Ντίνου Ρόβλια:

«Υπέβαλα στον πρωθυπουργό την παραίτησή μου μετά από δημοσιεύματα που εμφανίζουν το πολιτικό γραφείο μου να ασχολείται με αιτήματα μεταθέσεων αστυνομικών και στρατιωτικών. Ο Πρωθυπουργός την έκανε δεκτή. Ανέλαβα την πολιτική ευθύνη και υπέβαλα την παραίτησή μου ανεξάρτητα από την ουσία της καταγγελίας, για να μην προξενήσω το ελάχιστο πρόβλημα στην κυβέρνηση, πολλώ μάλλον σ΄ αυτή την κρίσιμη για τη χώρα περίοδο. Θεώρησα ότι με τον τρόπο αυτό υπηρετώ τις αρχές και τις αξίες της παράταξής μας».


Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This