Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Βιβλιο επισκεπτων

Ο καιρός

SOCIAL NETWORK

Αναγνώστες

Blog Archive

Καλώς ήρθατε στο προσωπικό μου blog

Αυτό το blog δημιουργήθηκε τόσο για να εκφράσω τις απόψεις μου σε διάφορα θέματα όσο και να γίνει ένας διάλογος πάνω σε αυτές απο όλους εσάς.
Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Σήμερα λοιπον ήρθα αντιμέτωπος με την γραφειοκρατία για άλλη μια φορά όπως οι περισσότεροι νομίζω πολίτες αυτής της χώρας. Πέραν του οτι απο τις 8:30 το πρωί μέχρι και τις 2 το μεσημέρι μάζευα διάφορα έγγραφα και πήγαινα απο γραφείο σε γραφείο και απο υπηρεσία σε υπρεσία, υπέγραψα και μια υπεύθυνη δήλωση που μόνο σε σατιρικές κωμωδίες πίστευα ως θα μπορούσα να δω.

Στο ΙΚΑ λοιπον μου ζήτησαν να υπογράψω (πέρα απο τα υπόλοιπα έγγραφα που ήθελαν) μια υπεύθυνη δήλωση στην οποία δηλώνω υπεύθυνα οτι πριν τις 1-1-1993 δεν εργαζόμουνα και δεν είχα ως φορέα ασφάλισης το ΙΚΑ. Φυσικά εαν ήμουν πχ 40 χρονών θα είχε νόημα, αλλα εγω πριν το 1993 ήμουν 10 χρονών !!! Πως είναι δυνατό να δουλεύω και να είμαι ασφαλισμένος στο ΙΚΑ; Αυτή ήταν και η ερώτηση που έκανα στον υπάλληλο, ο οποίος βέβαια δεν μπορώ να πω με εξυπηρέτησε όσο πιο γρήγορα μπορούσε και με βοήθησε όπως πρέπει να κάνει ο κάθε δημόσιος υπάλληλος, και ο οποίος μου απάντησε πως όντως δεν θα έπρεπε να υπέγραφα τέτοια βεβαίωση μιας και είναι αυτονόητο πως δεν εργαζόμουνα. Επίσης μου τόνισε πως το έχει προωθήσει και στους προϊσταμένους του αλλα απο οτι κατάλαβα αυτοί δεν δίνουν καμία σημασία.

Ακόμη και σήμερα στην Ελλάς του 2010 αυτό που θεωρείται αυτονόητο ...αυτονόητα δεν υλοποιείται !!!
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

2 σχόλια:

WCF είπε...

This is Greece, Dimitri.....όσο είσαι νέος να συνηθίσεις τη γραφειοκρατία γιατί αυτό είναι το σύστημα....εκτός αν η πολύ νέα γενιά κάτι αλλάξει στο μέλλον (;)

Δημήτρης Ζιούζιος είπε...

Δεν μπορεί αν συνεχιστεί αυτό Ειρήνη, υπάρχουν πλέον και τα τεχνολογικά μέσα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλες οι δημόσιες υπηρεσίες και να μειωθεί η γραφειοκρατία προς όφελος όλων μας.