Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Βιβλιο επισκεπτων

Ο καιρός

SOCIAL NETWORK

Αναγνώστες

Blog Archive

Καλώς ήρθατε στο προσωπικό μου blog

Αυτό το blog δημιουργήθηκε τόσο για να εκφράσω τις απόψεις μου σε διάφορα θέματα όσο και να γίνει ένας διάλογος πάνω σε αυτές απο όλους εσάς.
Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010


Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το άρθρο της Χριστίνας Σιδέρη στο blog της Ελλάδα ώρα μηδέν με τίτλο "Απο τη χούντα του ΠΑΣΟΚ στη ΓΑΔΑ". Μέσα σε αυτό το κείμενο, που αν το διαβάσετε θα δείτε τις απόψεις της σχετικά με δύο διαφορετικές πορείες και πως τις αντιμετωπίζει, ενώ φαίνονται καθαρά οι ακροδεξιές απόψεις που έχει η υπεύθυνη της Β3 Νομαρχιακής της ΝΔ !!! Μερικοί τίτλοι απο τα άρθρα της στο blog τη "ΚΑΘΑΡΟ ΤΟ DNA ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ", Δεν βαρέθηκες να πολεμάς εμένα τον έλληνα αδερφό σου;" καθώς επίσης και κάποια απο τα group που υποστηρίζει στο facebook : "να φύγουν ολοι οι μετανάστες απο την Ελλάδα - απο τη γη των προγόνων μας", Έξω οι ξένοι απο τον Άγιο Παντελεήμωνα, ελεύθερη Ελλάδα ελεύθερες γειτονιές", "Ελλάδα μου πως σε κατάντησαν έτσι, έξω ολοι οι αλλοδαποί" και απο τα άρθα της δύο φράσεις "έλληνας γεννιέσαι δεν γίνεσαι" -" ρατσιστής γίνεσαι δεν γεννιέσαι". Όποιος θέλει μπορεί να διαβάσει τα άρθρα και να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

Επίσης μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο στη Ζουγκλα Χέρι-χέρι «Χρυσή Αυγή»-ΝΔ στον Άγιο Παντελεήμονα.
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This