Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Βιβλιο επισκεπτων

Ο καιρός

SOCIAL NETWORK

Αναγνώστες

Blog Archive

Καλώς ήρθατε στο προσωπικό μου blog

Αυτό το blog δημιουργήθηκε τόσο για να εκφράσω τις απόψεις μου σε διάφορα θέματα όσο και να γίνει ένας διάλογος πάνω σε αυτές απο όλους εσάς.
Τρίτη, 7 Σεπτεμβρίου 2010
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών – δέχτηκε, προφορικά, παράπονα καταναλωτών – μελών, οι οποίοι επιθυμούν να ενταχθούν, στο Νόμο 3869/2010, για τη ρύθμιση οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων, εναντίον τραπεζών:
• Τράπεζα αρνήθηκε να παραλάβει την έτοιμη αίτηση του καταναλωτή, για την έκδοση της κατάστασης οφειλών του. Η αίτηση ήταν σύμφωνη, με το υπόδειγμα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, αλλά η τράπεζα επέμεινε ο καταναλωτής να υπογράψει το δικό της υπόδειγμα.
• Τράπεζα πίεσε τον καταναλωτή να κάνει διαπραγμάτευση, απευθείας μαζί της και χωρίς να ζητάει την υπαγωγή του, στο νόμο.
• Τράπεζα ισχυρίστηκε ότι έχει εγκύκλιο, από το Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ότι για να γίνει ρύθμιση οφειλών, ο καταναλωτής πρέπει να αποπληρώσει όλη την οφειλή του, σε 4 χρόνια.
• Τράπεζα ισχυρίστηκε ότι, για να υπαχθεί καταναλωτής, στις ρυθμίσεις του νόμου, πρέπει να είναι άνεργος.
• Τράπεζα ζήτησε εκκαθαριστικό εφορίας, για να διασταυρώσει το Α.Φ.Μ. του καταναλωτή.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. Νομού Κοζάνης προειδοποιεί τις τράπεζες ότι την επόμενη φορά, που θα δεχτεί τέτοιες καταγγελίες, θα ενημερώσει, επισήμως, το Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, για να επιβληθούν κυρώσεις και θα δημοσιοποιήσει το όνομα της τράπεζας.


Είναι απαράδεκτο να μετέρχονται μεθόδους, που αγγίζουν τα όρια της παρανομίας, παραπλανώντας τους καταναλωτές, με ανακριβείς προφορικές συμβουλές. Αρκετό καιρό λειτούργησαν, ανεξέλεγκτα και ασύδοτα. Είναι ώρα να λειτουργήσουν, στα πλαίσια της νομιμότητας και να σταματήσουν τα τερτίπια.

Ενημερώνουμε τους καταναλωτές, ότι όταν αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα, πρέπει να ζητούν, από τις τράπεζες, γραπτώς, αυτές τις συμβουλές. Θα διαπιστώσουν, αμέσως, η συμπεριφορά θα αλλάξει. Επίσης, να επιμένουν να καταθέτουν τη δική τους αίτηση, στις τράπεζες και όχι αυτές, που τους δίνουν οι τράπεζες, οι οποίες είναι υποχρεωμένες να δεχτούν οποιαδήποτε αίτηση και να απαντήσουν, αναλόγως.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. Ν. Κοζάνης ήδη συνεργάζεται και συνδράμει πολλούς συμπολίτες μας για την ορθή ένταξή τους στις διατάξεις του ν. 3869/2010.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. εφιστά την προσοχή των Καταναλωτών. Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Κοζάνης, τηλ. 24610-42282, ώρες 09:00 – 13:00.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This