Λευτεριά στην Παλαιστίνη
Ο καιρός
Αναγνώστες
Blog Archive
-
►
2018
(18)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (2)
- ► Φεβρουαρίου (6)
-
►
2016
(29)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (5)
-
►
2015
(92)
- ► Δεκεμβρίου (7)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (5)
- ► Ιανουαρίου (13)
-
►
2014
(113)
- ► Δεκεμβρίου (7)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2013
(145)
- ► Δεκεμβρίου (14)
- ► Σεπτεμβρίου (10)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (10)
-
►
2012
(136)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (11)
- ► Φεβρουαρίου (9)
- ► Ιανουαρίου (4)
-
▼
2011
(150)
- ► Δεκεμβρίου (6)
- ► Σεπτεμβρίου (8)
-
▼
Μαΐου
(22)
- 31 Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος
- Επιδότηση 70.000 ανέργων
- ΚΕΠΚΑ: Προστατεύουμε τα μάτια μας!!! Αξίζουν πολλά!!!
- Συνέδριο ΕΛ/ΛΑΚ: Αξιολόγηση και Προτάσεις
- Ημερίδα Ανοικτού Λογισμικού στην Καστοριά
- Joomladay ! 28-29 Μαΐου 2011
- Poul Nyrup Rasmussen: Άλλη είναι η λύση για την Ελ...
- Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση αλλα με πρόσβαση σε όλους...
- ΚΕΠΚΑ Δ. Μακεδονίας: Προσοχή στις ηχογραφημένες συ...
- Ρούλης Κοκελίδης: Για τη ΔΕΗ ένα μεγάλο ΟΧΙ
- Νεολαία ΠΑΣΟΚ Φλώρινας: Μετεγκατάσταση της δ/νσης ...
- "Αποκλείοντας τον Αποκλεισμό"
- Εγγραφή στο Συνέδριο ΕΛ/ΛΑΚ 2011
- Βάλε στόχο στο φεγγάρι !!!
- H απογραφή του πληθυσμού ξεκίνησε
- Σεμινάριο για Θέματα Καταναλωτή το Σάββατο 14 Μαΐο...
- Πράσινο φως από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για το δι...
- Εκπτωτική Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων από την ερχόμενη Δε...
- Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Κοζάνης: Παγκόσμια Ημ...
- Δικτυωμένες εξεγέρσεις (Σάββατο 7/5/2011)
- Π.Ε. ΠΑΣΟΚ Δ.Μακεδονίας: Επιστολή στον Πρωθυπουργό...
- 1ος Διαδικτυακός Μαραθώνιος για το Χαμόγελο του πα...
- ► Φεβρουαρίου (15)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2010
(196)
- ► Δεκεμβρίου (15)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (11)
-
►
2009
(165)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (8)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2008
(193)
- ► Δεκεμβρίου (31)
- ► Σεπτεμβρίου (41)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (10)
Labels
- Πολιτική (1)
- Αθλητισμός (24)
- ΑΜΕΑ (4)
- Αστρονομία (2)
- Αυτοδιοίκηση (56)
- Δημήτρης Ζιούζιος (3)
- Δήμος Σερβίων-Βελβεντού (97)
- Δημόσια Διαβούλευση (2)
- Δημοψήφισμα 2015 (5)
- Διάφορα (80)
- ΕΑΠΟ (1)
- Εθνική Αντίσταση (2)
- Εκδηλώσεις (265)
- Εκλογές 2009 (15)
- Εκλογές 2014 (7)
- Επιχειρηματικότητα (3)
- ΕΣΚ (23)
- Ευρωβουλή (6)
- Ευρωεκλογές (4)
- Ευρωεκλογές 2009 (13)
- Ευρωκοινοβούλιο (15)
- Ευρωπαϊκή Ένωση (6)
- Θέατρο (25)
- Καλλικράτης (38)
- Κίνημα Αλλαγής (1)
- Κοινωνία (267)
- Κόσμος (57)
- Νέα γενιά (13)
- Νέες τεχνολογίες (107)
- Οικονομία (27)
- Ορειβασία (3)
- Παλαιστίνη (5)
- Περιβάλλον (79)
- Περιφερειακές εκλογές (2)
- ΠΟΑΕΑ. Εθνική Αντίσταση (23)
- ποίηση (2)
- Πολιτική (531)
- Πολιτισμός (87)
- Προστασία Καταναλωτή (43)
- Πρωτογενής τομέας (10)
- Ρατσισμός (5)
- Ρομποτική (4)
- Σέρβια (1)
- Σύλλογος Μεταξιωτών (3)
- Συνέδριο (1)
- Χαμογελο του παιδιού (6)
- Robotics (1)
- TOP Channel (1)
- video (129)
- ziouzios (2)
Καλώς ήρθατε στο προσωπικό μου blog
Αυτό το blog δημιουργήθηκε τόσο για να εκφράσω τις απόψεις μου σε διάφορα θέματα όσο και να γίνει ένας διάλογος πάνω σε αυτές απο όλους εσάς.
Αυτό το blog δημιουργήθηκε τόσο για να εκφράσω τις απόψεις μου σε διάφορα θέματα όσο και να γίνει ένας διάλογος πάνω σε αυτές απο όλους εσάς.
Παρασκευή 20 Μαΐου 2011
Παρασκευή, Μαΐου 20, 2011 |
Αναρτήθηκε από
Δημήτρης Ζιούζιος |
Επεξεργασία ανάρτησης
Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δ. Μακεδονίας εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στις ηχογραφημένες συνομιλίες.
Συνιστούμε στους καταναλωτές, όταν τους αναφέρεται ότι η κλήση ηχογραφείται ‘για λόγους ασφαλείας’ ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, να κλείνουν απλώς το τηλέφωνο.
Έχουμε δεχθεί πολλές καταγγελίες από καταναλωτές της περιοχής ότι χωρίς να το θέλουν (ή χωρίς να το καταλάβουν, π.χ. επειδή ανέφεραν τα στοιχεία τους ‘απλώς για επιβεβαίωση στοιχείων’) συνήψαν συμβάσεις με παρόχους κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας ή με εταιρείες διαφήμισης ή αναζήτησης στο διαδίκτυο ή σε επαγγελματικούς καταλόγους.
Εάν ο καταναλωτής επιθυμεί όντως να συνάψει σύμβαση με κάποια εταιρεία, το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δ. Μακεδονίας συνιστά να ζητήσει να του αποσταλεί εγγράφως η σύμβαση, ώστε να την υπογράψει με τον ‘παραδοσιακό’ τρόπο (οπότε και θα μπορέσει να λάβει γνώση όλων των όρων της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένων και των ‘ψιλών’ γραμμάτων).
Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής δεν πρέπει να δίνει τα στοιχεία του σε κλήση που ηχογραφείται, αλλά, εάν τον ενδιαφέρει το προϊόν, να ζητά ευγενικά να του αποσταλεί εγγράφως η σύμβαση και να κλείνει το τηλέφωνο.
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Δ. Μακεδονίας, τηλ. 24610-42282.
Συνιστούμε στους καταναλωτές, όταν τους αναφέρεται ότι η κλήση ηχογραφείται ‘για λόγους ασφαλείας’ ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, να κλείνουν απλώς το τηλέφωνο.
Έχουμε δεχθεί πολλές καταγγελίες από καταναλωτές της περιοχής ότι χωρίς να το θέλουν (ή χωρίς να το καταλάβουν, π.χ. επειδή ανέφεραν τα στοιχεία τους ‘απλώς για επιβεβαίωση στοιχείων’) συνήψαν συμβάσεις με παρόχους κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας ή με εταιρείες διαφήμισης ή αναζήτησης στο διαδίκτυο ή σε επαγγελματικούς καταλόγους.
Εάν ο καταναλωτής επιθυμεί όντως να συνάψει σύμβαση με κάποια εταιρεία, το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δ. Μακεδονίας συνιστά να ζητήσει να του αποσταλεί εγγράφως η σύμβαση, ώστε να την υπογράψει με τον ‘παραδοσιακό’ τρόπο (οπότε και θα μπορέσει να λάβει γνώση όλων των όρων της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένων και των ‘ψιλών’ γραμμάτων).
Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής δεν πρέπει να δίνει τα στοιχεία του σε κλήση που ηχογραφείται, αλλά, εάν τον ενδιαφέρει το προϊόν, να ζητά ευγενικά να του αποσταλεί εγγράφως η σύμβαση και να κλείνει το τηλέφωνο.
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Δ. Μακεδονίας, τηλ. 24610-42282.
Ετικέτες
Προστασία Καταναλωτή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου