Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Βιβλιο επισκεπτων

Ο καιρός

SOCIAL NETWORK

Αναγνώστες

Blog Archive

Καλώς ήρθατε στο προσωπικό μου blog

Αυτό το blog δημιουργήθηκε τόσο για να εκφράσω τις απόψεις μου σε διάφορα θέματα όσο και να γίνει ένας διάλογος πάνω σε αυτές απο όλους εσάς.
Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009
Διαβάζοντας το άρθρο της Πηνελόπης Κολοβού στο kozani.net πραγματικά πολλές σκέψεις μου ήρθαν και εμένα στο μυαλό. Απο τη μία πλευρά ο ένοπλος αγώνας και απο την άλλη η σημερινή πραγματικότητα.
Εν έτη 2010 και όμως γαλουχούμε τα παιδιά μας με μίσος και ο εθνικισμός υποβόσκει πίσω απο τους αγώνες για τη λευτεριά. Σε ένα νέο περιβάλλον που διαρκώς αλλάζει και μετασχηματίζεται, συντηρούμε αναχρονιστικές ιδέες και υποχρεώνουμε τα παιδιά να έχουν προκαταλήψεις και να διαιωνίζονται κάποια ταμπού. Σαφώς και δεν είμαι ανθέλληνας, σαφώς και τιμώ τους αγωνιστές του '40 για την ελευθερία που έχουμε σήμερα, αλλα δεν είμαι σύμφωνος στο να πωρώνουμε τα παιδιά και να τα κάνουμε ρατσιστές απο κούνια.
Ας μην ξεχνάμε το καθεστώς στο οποίο βρισκόταν το 1940 η Ιταλία και η Γερμανία. Πολλοί είναι οι πολίτες αυτών των χωρών και κυρίως της Γερμανίας που νιώθουν ντροπή για τα όσα έγιναν τότε. Αυτό που χρειαζόμαστε σήμερα είναι σίγουρα η γνώση της ιστορίας αλλα και όχι ο φανατισμός, σήμερα είμαστε "εταίροι" με αυτές τις δύο χώρες, οι σχέσεις έχουν αλλάξει. Πρέπει να προχωρήσουμε...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This