Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Βιβλιο επισκεπτων

Ο καιρός

SOCIAL NETWORK

Αναγνώστες

Blog Archive

Καλώς ήρθατε στο προσωπικό μου blog

Αυτό το blog δημιουργήθηκε τόσο για να εκφράσω τις απόψεις μου σε διάφορα θέματα όσο και να γίνει ένας διάλογος πάνω σε αυτές απο όλους εσάς.
Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013


Ένα από τα ομορφότερα ποιήματα που έχω διαβάσει. Αν και δεν είμαι ειδικός, μπορώ να πω πως αυτό το ποίημα όταν ξεκινάς να το διαβάζεις σε ταξιδεύει και θέλεις να ρουφήξεις ως το μεδούλι κάθε ένα στίχο του. Βαθύ το νόημα και αισιόδοξο. Αξίζει να το διαβάσετε και σε όποιον αρέσει πραγματικά μπορεί να κάνει like (μου αρέσει) εδώ

Να κι ένα μικρό απόσπασμα: 


...Καθόμουν ώρα δίπλα στη λιμνούλα και κοίταζα τα τριαντάφυλλα στα χέρια ενός μικρού κοριτσιού… και δίπλα της ,την λάμψη από τα μάτια ενός ερωτευμένου αγοριού.
Κι όταν η Αγάπη άνθισε ανάμεσά τους… έφυγα από ‘κει ,αφού τώρα στα βάθη της ψυχής τους ο Έρωτας αληθινά έχει ευοδωθεί .... (ολόκληρο το ποίημα)


Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This