Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Βιβλιο επισκεπτων

Ο καιρός

SOCIAL NETWORK

Αναγνώστες

Blog Archive

Καλώς ήρθατε στο προσωπικό μου blog

Αυτό το blog δημιουργήθηκε τόσο για να εκφράσω τις απόψεις μου σε διάφορα θέματα όσο και να γίνει ένας διάλογος πάνω σε αυτές απο όλους εσάς.
Πέμπτη 30 Αυγούστου 2007

Χιλιάδες κόσμου ανταπροκρίθηκαν στο "ανώνυμο" κάλεσμα των bloggers μέσω e-mail και κινητών τηλεφώνων σε ολόκληρη τη χώρα. Η μεγαλύτερη συνάντηση έγινε στην Αθήνα στο Συνταγμα αλλα και σε άλλες μεγάλες πόλεις όπως στη Θεσσαλονίκη στον Λευκό Πύργο, στο Ηράκλειο στην Πλατεία Ελευθερίας. Στην πόλη της Κοζάνης υπήρξε κινητοποίηση στην Πλατεία Νίκης. Ολοι μαυροντυμένοι χωρις πανό και συνθήματα θέλησαν να δειξουν με τη σιωπή τους την αγανάκτηση για την τέραστια οικολογική καταστροφή στη χώρα μας.
Αυτή η κίνηση δείχνει την θέληση και την διάθεση που έχουν οι bloggers για αλλαγή. Την ανάγκη που έχει η ιδια η κοινωνία.
Επίσης φαίνεται η δύναμη που αποκτά ολοένα και περισσότερο το διαδίκτυο και γίνεται πραγματικά ένα εργαλείο επικοινωνίας και δραστηριοποίησης κάθε πολίτη. Μέσα απο το διαδίκτυο δεν αποκλείεται κανένας και τίποτα. Αυτή είναι η δύναμη του και η αδυναμία του. Πάντως αρχίζει και στη χώρα μας να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο και αυτό δείχνει πως οι πολίτες κάθε αλλο απο νωθροί δεν είναι.

Μερικές φωτογραφίες που τράβηξε η φίλη μου η Λία στο Σύνταγμα στην Αθήνα (μακάρι να μπορούσα να ήμουν και εγώ εκεί):




Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This